Dan is de toverdokter in M√īregloed toch sterker dan die in Chantelle ūüėČ overigens in dienst van dezelfde moordenaar …

Broodkruimels naar Jezus

De kinderen trekken ons vroeg uit bed, dus ik ga vandaag mijn gezondheidsvoornemen uitvoeren: ik stap op de fiets en trap door onze wijk.

Aanplakken

In de Boshoffstraat staan drie mensen langs de kant. Ze staan niet met elkaar te praten, maar kijken alledrie dezelfde richting op. Ik vraag me af wat hen zo boeit.

Als ik verder fiets, zie ik een man bij een vuilnisbak staan. Hij haalt een aanplakbiljet uit een plastic zak, besmeert de achterkant met een melkachtige vloeistof uit een tot-lijmflesje-omgedoopt-colaflesje-met-gaatjes-in-de-dop, en smeert het papier tegen de vuilnisbak aan. Alsof het nog niet lelijk genoeg is, smeert hij aan de andere kant van de ronde bak nog zo’n ding.
Het klinkt dringend, niemand mag het missen: ‚ÄúLOST LOVER 073‚Ķ.‚ÄĚ. Een toverdokter zal je dmv traditionele medicijnen (of bezweringen) helpen je verloren liefde terug te krijgen. Binnen drie dagen nog wel!

‚ÄėWeet je dat wat je doet, niet toegestaan is?‚Äô zeg‚Ķ

View original post 467 woorden meer

Een gedachte over “

Geef een reactie

