Ik ben er ff niet

Dyn004_original_867_582_gif_47901_ba367651617ac80d78b38679f8887b0e_2

Jammer joh, ik ben met vakantie in Nederland.

Voor dringende berichten kun je het beste m'n Gmail-adres gebruiken: moruti.tjeerd@gmail.com. Misschien … kijk ik daar af en toe nog even naar.

Nee, ook geen nieuwe berichten op m'n weblog dus.

Op vrijdag 24 juni hoop ik terug te zijn in m'n kantoor.
Funny-computer-pictures-3

2 gedachtes over “Ik ben er ff niet

  1. Geweldig, Tjeerd. Na zo’n stukje “Hier word ik echt boos van” nu dus “Hier word ik echt blij van”. En jij bent vast niet de enige.

    Groet,
    Ferdinand Bijzet

Geef een reactie

