BICBW (DDWW)

Ik kan me aardig redden met Sotho en Zulu. Afrikaans en Engels lukt me ook nog wel. Maar wat moet ik met sms-taal?

Probeer ik een afspraak te maken met Thabang (19).

P1040709 
Krijg ik dit terug:

M stl hn twn busy wth skul wrk, dnt knw wat tym il b done. unles 2mro?

Heeft iemand enig idee wat dit betekent?

Reacties welkom.

8 gedachtes over “BICBW (DDWW)

  1. Ik ben druk met schoolwerk, weet niet wanneer ik er mee klaar ben, tot morgen? Zoiets lijkt me, mar dan al vertaald naar nederlands

  2. I’m still in town [?] busy with schoolwork, don’t know what time I’ll be done. Unless tomorrow?

    Zelf ook een cryptische teruggestuurd? šŸ˜€

  3. i’m still (hn) town busy with skool work, don’t know wat time i’ll be done unless tomorrow. En Engels gaat je toch ook wel goed af?

  4. Am Still in town busy with schoolwork, don’t know that time Ill be done. Unless Tommorrow?

    dat moet het zijn!

    u hebt zelf ook iets cryptisch terug gesmst?

    succes!

  5. Dag Tjeerd,
    Heb nog wel een tip:
    1. Plak de zin in google-translate en
    2.druk op de knop ‘luisteren’ (moet je wel even je boxen aanzetten :-)).
    3. Neem het geluid op met je mobieltje en sms dat bestandje terug naar de afzender.
    Succes verzekerd!

Geef een reactie

