Donkerbruine donderdag

Het gaat misschien te ver om over een zwarte dag te spreken. Maar deze donderdag is voor Nederland bepaald donker.

Wilders-retro 
Het nieuwe kabinet is vandaag door de koningin bexc3xabdigd. Zij regeert bij de gratie Gods. Rutte regeert bij de gratie van Geert. De man die voor de rechter staat wegens belediging van moslims en allochtonen. Die de islam haat en de Koran een fascistisch boek noemt. Om maar te zwijgen van de kopvoddentaks.

Ik ben verbijsterd door het CDA dat z'n christelijke waarden van compassie en solidariteit heeft verpatst aan de VVD en de PVV. Korten op de ontwikkelingshulp. Hard optreden tegen de wees, de weduwe en de vreemdeling. Veel teer en asfalt erbij. Terecht schreef Piet de Jong in het ND: daar krijg je een vieze smaak van in de mond.

Wildersposter3 

6 gedachtes over “Donkerbruine donderdag

  1. Dag Tjeerd,
    Regelmatig beoek ik jullie website, leuk en leerzaam, maar ik ben geschrokken van de rassistische foto (truckage)van Geert Wilders.
    Waarom?
    God zegt ons in Zijn woord de overheid die Hij over ons heeft gesteld te eren.Ook Geert Wilders is die overheid, gekozen door mede nederlanders.
    De foto,s mag een Christen niet plaatsen m.i. op een openbare website! Verder veel waardering voor de site, maar voor deze foto,s zeer zeker niet!

    groeten uit Meppel, Joke Veenstra

  2. @ Joke
    Geert Wilders is gelukkig niet de overheid in Nederland. Dat zou pas echt een ramp zijn.
    Maar zelfs al was hij minister van non-immigratie geworden … De overheid eren betekent toch niet dat je geen kritiek op ze mag hebben?
    Ik vind aan de PVV-politiek een bedenkelijk donkerbruin luchtje zitten. En ik vind dat deze spotprent dat mooi uitbeeldt.
    De groeten aan Meppel!

  3. In Bergen op Zoom (regio 4614) woonden op 1 januari 2010 7140 mensen, waarvan 515 niet-westerse allochtonen (7.2%).

    Dan kun je makkelijk zo’n mening erop nahouden en zo’n foto plaatsen.

    Ik woon zelf van kinds af aan in Rotterdam Zuid. Ik ben nu 45 jaar en stem PVV, omdat ik mijn leefomgeving radicaal heb zien veranderen, niet ten goede naar mijn mening.

    Ik nodig u allen van harte uit om ook eens een kijkje op Rotterdam Zuid te komen nemen en u daarbij serieus en oprecht voor te stellen of u hier zou willen wonen qua sociale cohesie en u uw kinderen hier naar school zou laten gaan.

    Ooit woonden ook in Rotterdam 7,2% niet-westerse allochtonen. En denk nu niet dat het zo’n vaart niet zal lopen in uw habitat, want er is niemand die zegt waar de grens qua percentage nu eigenlijk ligt.

    Eenmaal binnen is binnen. Spijt is daarna geen oplossing meer.

Geef een reactie

