Crisispastoraat

In m’n laatste rapport schreef ik nog optimistisch:

I am still assisting one day a week in Nellmapius. I finished the new membersxe2x80x99 group xe2x80″ in June we could accept six new members and their children. I am available for house visits. And the June 27 classis appointed me to coach Sam Matlhokoane in his preaching. Hopefully he will be able to apply again for examination before the end of this year.

P1010928

Maar nu ik deze week vier keer in Nellmapius geweest ben, klinkt dat wel wat te mooi. Crisis-pastoraat kan niet met xc3xa9xc3xa9n keer per week volstaan. Dus probeer ik te doen wat ik kan. Maar het moet niet gekker worden!

Een gedachte over “Crisispastoraat

  1. Ik las het hier vanmorgen op teletekst (vast ook wel in de kranten hier) fijn dit goede nieuws. Toch blijven de aantallen dragers verontrustend groot. Laten we bidden dat de aantallen blijven dalen in de komende jaren! En voor alle hulpverleners die de aidspatienten/kinderen helpen.

Geef een reactie

