Overdracht!

Wat zes weken geleden nog een vraagteken was, is nu een uitroepteken geworden. Het zwaartepunt van m’n werk is verlegd van Nellmapius naar Soshanguve CC. In Nellmapius ben ik voorlopig nog actief op dinsdag en woensdag. Maar ‘mijn’ preekpunt is nu Soshanguve Centrum.

P1010888

Vanmorgen na de dienst in CC heeft Harry Pouwels – voorzitter van de Maranata zendingscommissie – de gemeente er officieel van in kennis gesteld. Leuke reactie van koko [oma] Mabena (93): “Met u ben ik begonnen en met u zal ik eindigen!”

Voorlopig werk ik in CC samen met

  • George Mnisi, die wacht op een beroep
  • John Mahlangu, die geslaagd is voor z’n diploma op Mukhanyo en die nu verder kan studeren voor z’n B.Th. graad
  • Bongani Ndlovu, een nieuwe student

In de samenstelling van dat team zal nog wel het een en ander veranderen. Maar ik mag lekker aan de slag in CC. Hoe was het ook weer? CC = Christus Centraal.

3 gedachtes over “Overdracht!

  1. TJEERD, je email adres werkt niet,dus kun je niet zien dat we meeleven met je in je eenzaamheid.EENZAAM MAAR NIET ALLEEN daarom op deze manier nog sterkte met alles en voel je je al opa??

  2. Tjeerd, ik probeer je al lang te bereiken, maar ik krijg de mail steeds retour. Ik wil je vragen of je een één bladzijde rubriek voor de Kerkbode wilt schrijven. Eens per maand, per ingaande januari 2009.
    Wil je a.u.b. reageren?
    hartelijke groeten,
    Nelleke Kemps

Geef een reactie

