Een vrije zondag

Vandaag heb ik een vrije zondag. We zijn nu met zoveel voorgangers hier … er kan af en toe best een vrije dag af. Dat geeft mij de kans om een student te horen preken.

Vandaag heb ik een vrije zondag. Dat is al de tweede deze maand. Op 4 januari hoorde ik Ruard preken. En vandaag … ben ik ziek thuis.

Donderdag was ik op de bank in m’n kantoor de spullen voor de vergadering van vrijdag – Mission Team – aan het uitzoeken. En ineens ‘schoot’ het me in de rug. Pijnlijk. Lastig.

P1010866

Lopen gaat wel. Liggen ook. Zitten is niet aangenaam.

Maar door rust wordt het wel beter. Vanmorgen heb ik de hond al weer uitgelaten. En voor de rest heb ik nu eens een echte vrije zondag.

Een gedachte over “Een vrije zondag

Geef een reactie

