MRI

Waar het hulle jou breingewas uitgehaal? vraagt de dokter mij. Of is het een radiologisch assistent? In elk geval komt hij bij me na afloop van de MRI.

MRI

Uit my kop uit, zeg ik een beetje dom. Ja, lacht hij, dat snap ik ook. Maar ik bedoel: waar, in welk ziekenhuis? Ik vertel nog eens m’n verhaal over Amersfoort, Utrecht en onze emigratie.

Hebben ze toen dan ook gezegd of alles verwijderd is? vraagt de man. Want ik zie nu in elk geval helemaal niets op de foto’s. Zelfs na inspuiting van de contrastvloeistof ziet alles in je hoofd er heel gewoon uit.

Goed nieuws dus. Voor dokter Duim en voor mij.

3 gedachtes over “MRI

  1. Wat fijn dat jullie ook deze verhuizing overleefd hebben! Wel een domper, die begrafenis.
    Sterkte met het schikken en opnieuw inrichten.
    Groet Jannie

Geef een reactie

