Duim

DuimVanmorgen was ik bij de neuroloog, dr. Wiebren Duim. Aardige man. Interessante ontmoeting. Mooi ziekenhuis: Little Company of Mary – ik heb er 25 jaar geleden gelegen met nierstenen …

Duim heeft uitgebreid allerlei tests gedaan die ik me nog goed herinner van het UMC Utrecht 2007. Z’n conclusie was positief. Niets dat hem verontrust. Alleen hier en daar de gevolgen van de operatie. ’n Effense balanssteurnis. Een linkerkant die niet helemaal goed mee beweegt.

Maandag wordt er een MRI scan gemaakt. Niet dat hij verwacht dat de tumor weer aangroeit. Maar voor alle zekerheid wil hij de komende drie jaar wel een skandering laten doen.

Thumbs_up De medicijnen voor de ziekte van Parkinson mag ik de komende drie maanden halveren. Blijkt dat geen negatief effect te hebben, dan mag ik er zelfs helemaal mee stoppen. Want de neuroloog weet vrijwel zeker dat ’t geen Parkinson is.

Reden om de Heer te danken. En niet alleen omdat Erik vandaag 25 jaar is geworden. Hij vergeeft u alle schuld, hij geneest al uw kwalen … las ik gisteren nog met iemand in Nellmapius. Wat een wonder – ook die van mij.

Een gedachte over “Duim

Geef een reactie

