Thuis

Welkom thuis! zei de man van de douane op Schiphol. Mieke en ik keken elkaar even aan. Dat klopt niet in ons geval. Of toch?

Na anderhalve week in Nederland weet ik weer wat ik in Zuid-Afrika mis. En wat ik er niet mis.

Wat ik mis

  • lekker eten en lang natafelen met de kinderen
  • de Veluwe, oogverblindend groen
  • lekker wandelen in voetgangersvriendelijk Amersfoort

P1010022_2

Wat ik niet mis:

  • sociale verplichtingen in de familie
  • regen, langdurig en doordringend
  • de formele ‘kille’ behandeling in de winkels

De begrafenis was goed – opa Frits, vorige week dinsdag. De bruiloft wordt beter – Hans en Wenda, deze week vrijdag.

En op 1 augustus vliegen we weer. Naar huis.

Een gedachte over “Thuis

Geef een reactie

