De Boersma’s zijn er !

Precies een maand geleden kwamen wij aan met vlucht KL 591. Nu staan we aan de andere kant. Samen met Pieter Boon – collega-zendeling – Erik van Alten – predikant van Maranata – en Wilma en Harry Pouwels – voorzitter van de SK – wachten we de Boersma’s op.

Redelijk op tijd komen Rinette en Dirk Maurits door de schuifdeuren naar buiten. Ze hebben lang op hun visum moeten wachten – zie hun weblog. Maar nu zijn ze er. Nog even en ook DM kan aan het werk. In Soshanguve of ergens anders.

Zondag is het Pinksteren.

Een gedachte over “De Boersma’s zijn er !

  1. Dag broeder en zuster.
    jullie advertentie in het Nederlans Dagblad van zaterdag 5 april 2008 trok mijn aandacht.
    Vroeger ben ik wel in jullie eerste pastorie geweest In Kampen hebben wij/ik Mieke
    leren kennen in de twede helft van de zeventigere jaren. Jullie woonden toen op een boven kamer in de voorstraat in Kampen. Mieke heeft volgens mij ook in de Amandelboom gewerkt.Er staat mij bij dat ik nog op de recepti van jullie trowerij in Wezep ben geweest.Ik ben met en boer getrouwd in 1976 En zijn op het Kampereiland gaan boeren.Uit de krantbegrijp ik dat je ernstig ziek bent geweest. Mijn man is aan die ziekte overleden.Het tel. nr heb ik ook uit de krant overgenomen ik hoop via die weg wat contact met jullie te krijgen. Met de hartelijke groetn vanuit Kampen.

Geef een reactie

