Onvoorstelbaar wonderljk gedaan

Intussen in Nederland … vanuit Emmeloord en Zwolle krijgen we een foto. De jongste aanwinst van de familie. Nu 12 weken. ETA 31 oktober 2008.

Om stil van te worden. Na 8 jaar huwelijk [27 januari 2000] verwachten Rik en Annet een baby.

Img_0001

Om stil van te worden. Stil van verwondering. Of om te zingen met Psalm 139:

     U was het die mijn nieren vormde,
     die mij weefde in de buik van mijn moeder.

     Ik loof u voor het ontzaglijke wonder van mijn bestaan,
     wonderbaarlijk is wat u gemaakt hebt.

     Ik weet het, tot in het diepst van mijn ziel.

     Toen ik in het verborgene gemaakt werd,
     kunstig geweven in de schoot van de aarde,
     was mijn wezen voor u geen geheim.

     Uw ogen zagen mijn vormeloos begin,
     alles werd in uw boekrol opgetekend,
     aan de dagen van mijn bestaan ontbrak er niet xc3xa9xc3xa9n.

     Hoe rijk zijn uw gedachten, God,
     hoe eindeloos in aantal,

     ontelbaar veel, meer dan er zandkorrels zijn.

4 gedachtes over “Onvoorstelbaar wonderljk gedaan

  1. Geweldig! Wat een mooi bericht. God is groot.
    Onze felicitaties voor Rik en Annet en voor jullie als a.s. opa en oma! Van harte!
    (mail volgt)

    Hans en Klarie.

  2. Prachtig, wat een bericht!!
    De felicitaties naar Rik en Annet zijn al weg, maar ook voor jullie al a.s opa en oma: van harte gefeliciteerd hoor

    Jannie

Geef een reactie

