Verder met Vermeulen

Logomeander_2 Maandag moest ik naar het Meander. Dokter Vermeulen is ‘mijn’ neuroloog. Bij hem kwam ik in mei terecht. Hij constateerde de ziekte van Parkinson. Hij stuurde me in juli met een tumor door naar Utrecht. Drie maanden na de operatie was ik bij hem terug.

In december krijg ik een MRI scan ter controle. Ook Vermeulen reageerde – net als dokter Han – vrij laconiek op m’n duizeligheid. “Als je bedenkt wat ze in je hoofd hebben gedaan, is het geen wonder dat zoiets gevolgen heeft. Geef je hersenen de tijd om te herstellen.” Ik blijf dus goede hoop houden op herstel. Voorlopig rustig aan.

Artificial_horizon_2

Ik ben m’n boekenkasten opnieuw aan het inpakken. Dan merk je hoe vaak je het hoofd beweegt. Dan maar weer even pauze …

Madopar_1 Minder zeker was de neuroloog over m’n zwakke linkerkant. “Dat kan van die tumor komen. Maar waarom zit ’t dan alleen links?” Voor alle zekerheid moet ik toch weer aan de Madopar. Niet dat het per se Parkinson zou moeten zijn. Maar Vermeulen sluit niet uit dat er ‘toevallig’ twee dingen tegelijk gebeuren.

We zullen zien. Tussen kerst en oud & nieuw terug komen.

Geef een reactie

