Ja die Kobus

Klein leed deel 2 (klik hier voor deel 1). Vandaag de handtekening in m’n e-mail gewijzigd,

Eerst stond er: Diamantweg 17 enz. vanaf 10 augustus 2007 nieuw adres: Mantova 30 enz.

Huisdeboer20006_4

Toen werd het: nieuw adres, later in 2007: Mantova 30 enz.

Nu staat er: nieuw adres, begin 2008 DV: Mantova 30 enz.

DV = Deo Volente. Als de Heer het wil, zijn we dan in leven en zullen we dit of dat doen. Jakobus 4 vers 15.
Een gedachte over “Ja die Kobus

  1. Goedemorgen!

    Een paar weken geleden hoorde ik het hele verhaal van jou in de Kandelaar. Ben geschrokken.
    Nu volg ik al een tijdje je blog. Geweldig hoe je schrijft, soms lig ik dubbel, soms heel heftig. Ik ben blij dat de operatie goed gelukt is! Gods zegen met het verdere herstel! Ik wens je Gods genade toe! Heel veel sterkte ook, voor Mieke en de kinderen!
    Groeten van Alexandra

Geef een reactie

