Visum … we blijven bidden

Hoe staat ’t intussen met het visum? Wij hebben er geen haast mee. Maar we houden het wel in de gaten. En ik vraag blijvend om gebed hiervoor. Vandaag stuurde ik de volgende brief naar de ambassade in Den Haag.

Za_vlag_4

Op 8 juni 2007 heb ik op de ambassade mijn paspoort, dat van mijn vrouw en mijn aanvraag voor een werkvergunning / visum ingediend. Medio juli heb ik telefonisch navraag gedaan. Toen hoorde ik dat alles in orde was. Alleen moest ik een ontheffing (waiver) aanvragen betreffende artikel 16 (4) van de immigratieregels.

Helaas ging mijn voorgenomen vertrek op 10 augustus niet door. Ik ben ernstig ziek geworden en moest geopereerd worden aan een hersentumor. Thans ben ik bezig met revalidatie in de hoop op alsnog een zo spoedig mogelijk vertrek.

Embfront_1 Mijn toekomstige werkgever – de Vrye Gereformeerde Kerk, Pretoria Maranata – heeft intussen bij het departement van binnenlandse zaken (Home Affairs) de noodzakelijke ontheffing verkregen (zie bijlage). Ik ga ervan uit dat ik daarmee ook aan de laatste voorwaarde voldaan heb. Ik hoop dat u zo goed wilt zijn de werkvergunning, het visum en de paspoorten op te sturen naar mijn huisadres.

Een gedachte over “Visum … we blijven bidden

Geef een reactie

