Betteco in de bloemen

Als trotse vader breng ik goed nieuws over Betteco. Bij het openingscollege van de VU faculteit voor bewegingswetenschappen werd zij in het zonnetje gezet. Samen met twee andere excellente studenten kreeg zij een beurs om in het buitenland te gaan studeren.

Fbw_international_2

Ik vind het een topprestatie. Zo’n studie aanpakken. Met een hoog cijfer je Bachelor graad halen. Een goed onderzoeksvoorstel schrijven. Weinigen worden genomineerd … en dan ook nog te worden uitverkoren! Klasse.

En ja, er zijn ook al concrete plannen. Vanaf februari 2008 gaat Betteco D.V. naar Brisbane, Australixc3xab. Aan de QUT – de Queensland University of Technology – wil ze onderzoek doen naar differential learning in batting or bowling. We hebben het dan over cricket, in Australië heel belangrijk.

Betteco_beurs_1

Betteco, gefeliciteerd met wat je van God gekregen hebt.

Een gedachte over “Betteco in de bloemen

  1. Dag Tjeerd,

    Ik heb sinds augustus je website niet meer gelezen en ben blij dat het met je gezondheid de goede kant op gaat!
    Vorige week heb ik op het punt gestaan even langs te komen, en nu ik lees dat je bezoek (kort natuurlijk) gezellig vindt, ga ik dat even plannen!
    En het lezen van je site levert steeds weer verrassingen op!!

    Groeten aan Mieke,
    Mary

Geef een reactie

