Vergeet Mieke niet

Deze week zal ik niet veel kunnen bloggen. Dinsdag 7 augustus pre-operatieve screening in het UMC. Woensdag 8 augustus de operatie, als er geen spoedgeval tussendoor komt.

Ik hoop op veel mailtjes naar mijn lieve Mieke. Zij wil ook niets liever dan aan iedereen vertellen hoe het met mij gaat. Aarzel dus niet om haar te mailen.

Maranata – Meppel – Mamelodi – Maaktnietuit.

Mijn motto: Mail mmamoruti.

Een gedachte over “Vergeet Mieke niet

  1. Hoe was het in Vianden, Ik hoop dat jullie wel hebben kunnen genieten van de vakantie. Heel veel sterkte de komende tijd, ik gedenk jullie in mijn gebeden, zoals veel mensen doen.
    Liefs Jannie

Geef een reactie

