… kunnen er wat van

Vanmorgen zijn Mieke en ik naar het UMC geweest. Het gesprek met dr. A. van der Zwan geeft wel meer duidelijkheid.Zwan_48_1

Op de MRI ziet hij een tumor in de kleine hersenen. Pas na de operatie kan hij meer zeggen over goedaardig of kwaadaardig.

Volgens de neurochirurg heb ik dus niet de ziekte van Parkinson. De verschijnselen die ik heb kunnen goed verklaard worden door de hersentumor.

Over een week of drie kan ik geopereerd worden. Zagen ze een gat in m’n hoofd. Hopelijk kunnen ze het verkeerde weefsel goed wegsnijden. Zo niet volgt er bestraling.

Ik ben dus in augustus van de straat. Operatie: 1 à 2 uur. Ziekenhuis: 8 à 9 dagen. Uitslag na een kleine week. Vervolg: in Gods hand en dus veilig.

4 gedachtes over “… kunnen er wat van

  1. wat hebben jullie veel te verwerken!!
    dat kan een mens toch niet aan?
    nou, met een God Die troost geeft en Zich niet vergist,misschien wel
    veel sterkte en in gebed zijn we bij jullie

  2. Hallo Tjeerd,

    heb je net een mail gestuurd om mijn steun aan je te betuigen.
    Ik ben een goede vriend van Tineke en misschien was je wel op haar verjaardag?
    Beide geschrokken van het nieuws, toch lees ik hoe je er ‘nuchter’ over schrijft.

    Groetjes Roland

  3. Wat zal dit nieuws veel vragen hebben opgeroepen en misschien nog wel. Wat mooi dat u dit zo met ons deelt. Geraakt werd ik door de stukjes waaruit uw vertrouwen op God blijkt. ‘k Wens u toe dat u God voor u en achter u weet en Zijn hand op u en uw gezin. Heel veel sterkte,
    Willemijn

Geef een reactie

